top of page
Covid 19

COVID-19 

CORONAVIRUS

Diergeneeskunde op topniveau in Amsterdam-Zuid

Geachte client,

Zolang de algemene verordeningen dit toestaan zijn wij normaal geopend voor behandeling van uw geliefde huisdieren . U kunt zoals u van ons gewend bent een afspraak maken voor alle behandelingen die uw huisdier nodig heeft

 

Wij wijzen diereigenaren echter op het volgende :

 

PROTOCOL BIJ UW BEZOEK AAN ONZE KLINIEK

Om de continuïteit van de zorg in onze dierenkliniek te waarborgen vragen wij u om niet met uw dier naar de kliniek te komen indien u:

• een neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn of koorts heeft of;

• een risicogebied in het buitenland hebt bezocht of;

• contact hebt gehad met patiënten met een bevestigde corona-infectie.

In bovenstaande gevallen verzoeken wij u iemand anders te vragen om uw dier naar de dierenkliniek te brengen.

 

Komt u toch zelf en heeft u wel symptomen (hoesten, niezen), dan zullen onze medewerkers u vragen de kliniek te verlaten en uw dier buiten over te dragen om te voorkomen dat onze dierenartsen en paraveterinairen eventueel besmet raken met het coronavirus (COVID-19).

 

-Bij binnenkomst in onze kliniek zowel als bij het verlaten van de kliniek dient u uw handen te ontsmetten met de daartoe door ons beschikbaar gestelde middelen

-Wij verzoeken u dringend achter de daartoe aangebrachte lijnen te wachten tot een van de assistentes u kan helpen Zij zullen u duidelijke instructies geven betreffende het protocol binnen de kliniek.

 

-Bevinden zich reeds  twee mensen in de wachtkamer dan verzoeken wij u buiten te wachten totdat onze assistentes u binnen roepen

 

-In de spreekkamer dient u uw dier over te dragen aan een assistente en achter de lijn te blijven terwijl onze dierenartsen uw huisdier onderzoeken

 

-Ten slotte vragen wij u  met niet meer dan in totaal  twee begeleiders te komen , uw kinderen thuis te laten , ofwel buiten de kliniek te laten wachten

 

VOEDING EN MEDICATIE

Wij vragen u niet onaangekondigd onze kliniek te betreden voor de aanschaf van voeding en medicatie. U kunt ons tevoren bellen met uw bestelling zodat de assistentes de medicatie en voeding voor u kunnen klaarzetten en uw verblijf binnen  onze kliniek tot een minimum tijdsduur beperkt wordt.

 

Mocht u niet tevoren gebeld hebben , dan vragen wij u buiten te wachten totdat de wachtkamer ruimte biedt aan onaangekondigde bezoeken  Vanzelfsprekend zullen wij u van dienst zijn , echter vragen wij u in dat geval om begrip voor langere wachttijden voor het afhalen van voer en medicatie.

 

Aangezien de distributiekanalen  vertraging lijken op te lopen , verzoeken wij u voldoende medicatie en voeding te laten reserveren , zodat de continuiteit van de gezondheid van uw huisdier gewaarborgd blijft

​

Wij hopen op uw volle medewerking en danken u voor uw begrip .

​

Team Stadion Dierenkliniek

​

​

​

Stadion Dierenkliniek

Achillesstraat 62

1076 RE Amsterdam

​

Ph       : 020-6738798

Email :  info@stadiondierenkliniek.nl

K.v.K  :  34357699

bottom of page