Stadion Dierenkliniek
Toplevel Veterinary Medicine in Amsterdam-Zuid
Diergeneeskunde op topniveau in Amsterdam-Zuid
COVID-19
CORONAVIRUS
Diergeneeskunde op topniveau in Amsterdam-Zuid
Geachte client,
Zolang de algemene verordeningen dit toestaan zijn wij normaal geopend voor behandeling van uw geliefde huisdieren . U kunt zoals u van ons gewend bent een afspraak maken voor alle behandelingen die uw huisdier nodig heeft
Wij wijzen diereigenaren echter op het volgende :
PROTOCOL BIJ UW BEZOEK AAN ONZE KLINIEK
Om de continuïteit van de zorg in onze dierenkliniek te waarborgen vragen wij u om niet met uw dier naar de kliniek te komen indien u:
• een neusverkoudheid, hoestklachten, keelpijn of koorts heeft of;
• een risicogebied in het buitenland hebt bezocht of;
• contact hebt gehad met patiënten met een bevestigde corona-infectie.
In bovenstaande gevallen verzoeken wij u iemand anders te vragen om uw dier naar de dierenkliniek te brengen.
Komt u toch zelf en heeft u wel symptomen (hoesten, niezen), dan zullen onze medewerkers u vragen de kliniek te verlaten en uw dier buiten over te dragen om te voorkomen dat onze dierenartsen en paraveterinairen eventueel besmet raken met het coronavirus (COVID-19).
-Bij binnenkomst in onze kliniek zowel als bij het verlaten van de kliniek dient u uw handen te ontsmetten met de daartoe door ons beschikbaar gestelde middelen
-Wij verzoeken u dringend achter de daartoe aangebrachte lijnen te wachten tot een van de assistentes u kan helpen Zij zullen u duidelijke instructies geven betreffende het protocol binnen de kliniek.
-Bevinden zich reeds twee mensen in de wachtkamer dan verzoeken wij u buiten te wachten totdat onze assistentes u binnen roepen
-In de spreekkamer dient u uw dier over te dragen aan een assistente en achter de lijn te blijven terwijl onze dierenartsen uw huisdier onderzoeken
-Ten slotte vragen wij u met niet meer dan in totaal twee begeleiders te komen , uw kinderen thuis te laten , ofwel buiten de kliniek te laten wachten
VOEDING EN MEDICATIE
Wij vragen u niet onaangekondigd onze kliniek te betreden voor de aanschaf van voeding en medicatie. U kunt ons tevoren bellen met uw bestelling zodat de assistentes de medicatie en voeding voor u kunnen klaarzetten en uw verblijf binnen onze kliniek tot een minimum tijdsduur beperkt wordt.
Mocht u niet tevoren gebeld hebben , dan vragen wij u buiten te wachten totdat de wachtkamer ruimte biedt aan onaangekondigde bezoeken Vanzelfsprekend zullen wij u van dienst zijn , echter vragen wij u in dat geval om begrip voor langere wachttijden voor het afhalen van voer en medicatie.
Aangezien de distributiekanalen vertraging lijken op te lopen , verzoeken wij u voldoende medicatie en voeding te laten reserveren , zodat de continuiteit van de gezondheid van uw huisdier gewaarborgd blijft
​
Wij hopen op uw volle medewerking en danken u voor uw begrip .
​
Team Stadion Dierenkliniek
​
​
​